میخای بدونی از چه طریق میتونی شارژر اصلی سامسونگ بخری؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سلام، امروزهم یه چالش جدید واستون آوردم که میدونم خیلی به کارتون میاد، داستان خرید شارژر.

معمولا همه ی شما اینو میدونید،زمانی سراغ خرید شارژر ویا هر قطعه ای یدکی میرید که یا اونو گم کردین یا قدیمی شده یا اینکه اون قطعه کارایی قبلی نداره ونمیتونه نیاز شمارو مثل قبل برطرف کنه.

بیاید به هم دیگه کمک کنیم تا این موضوع رو بیشتر باز کنیم و نتایج خوبی رو ازش بیرون بیاریم.

اینکه شما قصد خرید شارژر سامسونگ  دارین،اول باید اینو در نظر بگیرین که چرا شارژر قبلی شما دچار خرابی شده ؟چه راهکارهایی رو انجام بدین که همون اتفاقات که برای شارژر قبلی اتفاق افتاد تکرار نشه؟

خب بریم سراغ عواملی که باعث میشه شارزر شما خیلی زود عمرشو از دست بده و کارایی قبلی نداشته باشه.

1-خودداری از در دسترس گذاشتن شارژر مقابل کودکان:

معمولا زمانی که، شما تلفن همراه خود را به شارژ می زنید این امکان وجود دارد که فرزند شما و یا هر کودکی که در آن زمان با این صحنه مواجه شود، به طور ناخودآگاه و از روی کنجگاوی به سمت شارژر برود و شارژر را از تلفن همراه شما به طور نادرست جدا کند و باعث شکستن ویا کج شدن سوکت شارژر شود ویا این امکان وجود دارد که با کشیدن شارژر سیم های متصل به سوکت جدا شود. پس همیشه این را بخاطرداشته باشید که، در زمان شارژ کردن تلفن همراه آن را در یک مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان بگذارید که معمولا توصیه می شود از پریزهای برقی که در ارتفاع می باشد استفاده کنید .

2-استفاده از محافظ  برای کابل شارژر:

در زمان استفاده از شارژر این امکان وجود دارد که شما تلفن همراه خود را به گونه ای قرار دهید که سوکت شارژر تحت فشار باشد وهمین امر باعث بشود که سوکت شما از کابل جدا شود.برای جلوگیری از این کار شما میتوانید از محافظ های فنری که برای کابل ها طراحی شده است استفاده کنید ویا از وارنیش جهت فیکس کردن سوکت به کابل استفاده کنید

چگونه وارنیش را تهیه کنیم؟

احتمالا کلمه وارنیش در سالیان اخیر به گوشتون خورده،وارنیش یک نوع ابزار می باشد که در لوازم الکتریکی وظیفه اتصال دو سر سیمها و یا اتصال سوکت به کابل و غیره را بر عهده داره و شما می تونید جهت خریداری کردن وارنیش به مغازه های مربوط به قطعات الکتریکی مراجعه کنید.وارنیش ها معمولا در قطرهای مختلف طراحی شده اند پس این را بخاطر داشته باشین که وارنیش با قطر مناسب را برای کابل خود خریداری کنید.

3-شارژرتونو فقط برای گوشی خودتون استفاده کنید:

حتما شما علائم ویا کلمات اختصاری درج شده روی شارژر رو خوندین که هر شارژر برای یک نوع باطری طراحی شده ودر چه دامنه ولتازی می تواند درست عمل کند.پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشین که سعی کنید شارژر رو فقط جهت تلفن همراه خودتون استفاده کنید.این امر از این جهت حائز اهمیت می باشد که زمانی که شما شارژر رو به یک گوشی دیگه متصل می کنید این احتمال وجود دارد که باطری برای شارژ شدن نیاز به ولتاژ ورودی بیشتری دارد در صورتی که شارژر شما با یک ولتاژ مشخص طراحی شده است  و همین نوسانات باعث کوتاه شدن عمر شارژر شما شود.

 

اگر با تموم رعایت کردن این توضیحات ،قصد خریدن شارژ رو داشتین چه اقداماتی باید انجام بدین؟

طبیعتا شما به دوحالت می توانید شارژر رو خریداری کنید که این دو حالت هم با توجه به شرایط کاری،آب و هوایی،نبود وسیله نقلیه و یا هر چیز دیگه ای میتونه اتفاق بیفته.

1-خرید به صورت حضوری:

اگر شما قصد خرید شارژر به صورت حضوری  رو دارین و همه شرایط برای یک خرید حضوری مثل داشتن وسیله نقلیه،خرید در یک روز تعطیل و یا به قصد تفریح با دوستان و قدم زدن رو دارین می تونید به مراکز خرید تلفن همراه مراجعه کنید که از این مراکز میتونیم به پاساژ بزرگ علاءالدین اشاره کرد ویا هر مرکز خریدی که به شما نزدیک هستش وامکان دسترسی به اون برای شما راحت تره خریدتون رو انجام بدین.

2-خرید به صورت اینترنتی:

روش دوم که به نظر من با توجه به شرایط پیش اومده در دنیا و درگیر بودن همه با بیماری کرونا و رعایت کردن فاصله اجتماعی و یا درگیر بودن اکثر مردم با کار و نداشتن وقت کافی جهت خرید،میتوان به  خرید اینترنتی اشاره کرد.شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ها ،مثل دیوار و یا رفتن به سایتهای مختلف که از معتبر ترین این فروشگاه ها می توان به فروشگاه ماکروتل اشاره کرد که سابقه خوبی در خدمات به مردم در چند سال گذشته داشته  و می توانید با یک خیال آسوده خرید کنید شما می توانید با خرید بصورت اینترنتی هم در زمان صرفه جویی کنید و هم از بیماری کرونا در امان باشید و به کارهای روزمره خودتون برسید.

 

به نظر شما فروشگاه ماکروتل  چه مزیت هایی رو واسه مشتریاش در نظر گرفته:

1-مشاوره رایگان:

شما میتونی قبل از تعمیر موبایلت با مشاورین به صورت رایگان صحبت کنی ومشکل موبایلتو بهشون بگی

و از قیمت تموم شده اون قطعه ای که قراره عوض بشه استعلام بگیری و مشاورین هم با یک راهنمایی دقیق به شما میگن که چه قطعه ای از موبایل شما مورد پیدا کرده و نیاز هست که تعمیر بشه.

2- ارائه قطعات اصلی:

یکی دیگه از مزایای این مرکز استفاده از قطعات اصلی بود. مسلما برای هر فردی که قراره موبایلشو تعمیر کنه میتونه یک امتیاز محسوب بشه،قطعات تعویض شده باید با همون کیفیت قبلی بتونه فعالیت خودش انجام بده بدون اینکه هیچگونه اختلالی در موبایل به وجود نیاره و مشتری رو دوباره مجبوربه این کار نکنه که قطعه رو تعویض کنه وهزینه اضافی پرداخت کنه ،پس ماکروتل حتی فکر جیب شمارو هم کرده.

 

3-تحویل به موقع در زمان کم:

از دیگر مزایا که واسه همه مشتری ها میتونه خیلی مهم باشه زمان تحویل به موقع موبایلشون هست که بتونند کارهای روزمره شونو انجام بدن و از کارهاشون عقب نمونن،شما وقتی موبایلتونو به این مرکز میدین در تاریخی که برای شما تعیین می کنه موبایلتونو بهتون تحویل میده که شما هم به کاراتون برسین.

4-مهارت و تخصص:

ماکروتل با استخدام افراد متخصص وبا مهارت تلاش می کنه که با ارائه یک خدمات ویژه به مشتر هاش نظر اونا رو جلب کنه و این اعتماد رو به اونا بده که به قول معروف کار رو به کاردان سپردین وخیالتون از بابت تعمیر گوشیتون راحت باش.





:: برچسب‌ها: شارژر اصلی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: